Copywriter & copywriting

COPYWRITING, COPYEDITING, PR MATERIÁLY, TISKOVÉ ZPRÁVY, PRODUKTOVÉ MATERIÁLY, ODBORNÉ TEXTY, GHOSTWRITING

Copywriting - slova, která prodávají za Vás

Koho chcete ovlivnit a čeho chcete dosáhnout? Prostá odpověď na tyto otázky formuluje Vaši zakázku.

Pomohu Vám formulovat poselství tak, abyste dosáhli svého cíle, ať už je to prodej, zaujmutí/odvedení pozornosti či ponouknutí čtenáře tím správným směrem.

Copywriter - Váš prodavač

Nejčastějším cílem copywritingu je prodej.

Ujistěte se, že Váš copywriter umí prodávat zboží skutečným lidem. Rozumí tomu, co to znamená neprodat a odepsat investované prachy. Ví, že primární je prodej a na konci dne se počítají pouze prachy. (Malý exkurz z x-leté zkušenosti jen s vánočními trhy).

...a už to jen sepsat

I když umíte prodávat - šikne se i vypsaná ruka. Stačí k tomu pár set seminárek, nějaká ta tisícovka článků a několik rozsáhlých prací, několik let praxe copywritera...

Vzhledem k místu publikace není od věci mít PR znalosti typu produkční okolnosti médií, doslova umět SEO, vědět, kolik pozornosti věnuje čtenář displeji mobilu, kolik stránce knihy...

A Vy? Nemusíte v podstatě vůbec nic - stačí jen...

Objednat copywriting

 

A cože to dělá ten copywriter?

A už jen pár náhledů pod pokličku copywriterovu pro ty, kteří jsou nejen zvědaví, ale i trpěliví.

Copywriting z hlediska procesu je především práce s informacemi. Proto jsou pro copywritera klíčové podklady. Z toho, co mu poskytnete, musí být schopen...

  • nastudovat, co chce napsat,
  • zpracovat to/dát tomu formu,
  • přepsat to
    • z hlediska prodejních argumentů,
    • z hlediska stylistiky a pragmatiky, aby se to dobře četlo a
    • z hlediska logiky informace.
A celé kolečko několikrát opakovat, dokud nevznikne text, který se dobře čte, působí nenásilně a přesto účinně podsouvá to, co podsouvat chce.
 

Věčný průvodce mistra copywritera