Copywriting: prodejní texty

COPYWRITING, COPYEDITING, PR MATERIÁLY, TISKOVÉ ZPRÁVY, PRODUKTOVÉ MATERIÁLY, ODBORNÉ TEXTY, GHOSTWRITING

Co?

  • vytvořím zacílené texty...
    • jakéhokoliv formátu, stylu, zaměření
    • přizpůsobené požadavkům na klíčová slova, vyhrazení se vůči konkurenci, otagování HTML aj.
    • v jakémkoliv formátu: DOC, ODT, PDF, GDoc, vepsané přímo do stránek

Copywriting

A co, že je to ten copywriting? Copywriting je především práce s informacemi. Ať už chcete jakýkoliv text - bez podkladů a informací ten text nevznikne. Copywriter musí...

  • nastudovat, co chce napsat;
  • zpracovat to;
  • přepsat to...
    • stylisticky;
    • z hlediska logiky informace;
    • z hlediska obchodních argumentů a psychologických apelů.

A ještě buď sám provést korekturu, nebo o ni někoho požádat. To je copywriting.

Příklad: copywriting vs necopywring

Pokud preferujete názorné příklady:

  • copywriting (archiv) - necopywriting (archiv)
  • stejné téma, stejný zadavatel, stejný přístup k informacím;
  • rozdíly: práce s informací, preciznost textu, vyjadřování, otextování meta informací stránky (meta title, keywords), použité obrázky a jejich otextování, povšechné bláboly x produktu specifické informace atd. atd. atd.

Objednat