Informační zdroje

Copywriting

  • Pravopis zabíjí tržby eshopů (dle britského výzkumu) na shopcentrik.cz. 2013
  • SOVOVÁ, E. Kdo umí, umí. Slogany, které se vryly do paměti a proslavily značky. 2013
  • CARNEGIE, D. Jak získávat přátele a působit na lidi. 1936
  • OGILVY, D. Zpověď muže reklamy. 1963
  • KING, S. O psaní. 2000
  • LAKOFF, G.; JOHNSON, M. Metafory, kterými žijeme. 1980.
  • AMBROŽ, J. Content-strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace. 2012

SEO

  • ROJEK, M. Co znamená SEO dnes? 2013
  • LOUŽENSKÝ, L. Rok 2013 a budoucnost. 2013
  • HEJL, Z. Jak NEzískávat zpětné odkazy. 2013
  • DUDEK, T. SEO webinář eshopu Zoner inShop. 2013
  • NĚMEC, R. Jak získat lepší pozice ve vyhledávačích pomocí Google+: aktuální zkušenosti. 2012
  • KUBÍČEK, M. Potvrzeno: Příchozí odkazy mohou za určitých okolností web poškodit. 2012
  • PROKOP, M. Interaktivitou k vyššímu konverznímu poměru. 2012
  • TICHÝ, J. Pozice nejsou správným měřítkem úspěchu SEO. 2008

Online marketing & net trendy obecně

  • HLAVENKA, J. Jak říci Amazonu ne. 2014
  • KVASNIČKA, J. Jak navrhnout úspěšný web krok za krokem aneb jak hodně se můžete/máte zapojit. 2014
  • APEK. Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků. 2014
  • DOČEKAL, D. Facebookové stránky v původní podobě končí, viditelnost příspěvků klesla na 2 %. 2014
  • FRIDRICH, R. Buď punkový konzument. 2012
  • KVASNIČKA, J. Ergonomie webů a eshopů v praxi. 2013
  • SCHENKER, M. Co byste měli vědět o responzivním designu. 2013
  • KLING, D. Mylné představy o responzivním designu. 2013

Sémiotika a teorie blízké

  • ALTHUSSER, L. Ideology and Ideological State Apparatuses. 1971
  • BARTHES, R. Základy sémiologie. 1997; Mytologie. 2004
  • FOUCAULT, M. Myšlení vnějšku. 1996; Archeologie vědění. 2002
  • GRAMSCI, A. Sešity z vězení. 1959; Poznámky o Machivellim, politice a moderním státu. 1970; Základy politiky. 1967 aj. 
  • HALL, S. et al. Kódování/dekódování. 2005 aj.
  • HAWKES, T. Strukturalismus a sémiotika. 1999
  • HJELMSLEV, L. O základech teorie jazyka. 1972

Mediální teorie

  • LAZARSFELD, P. F.; KATZ. E. Personal Influence: the Part Played by People in the Flow of Mass Communications. 1955; The People´s Choice. How the Voter Makes Up His Mind in a Presidential Campaign. 1944
  • KRAUS, J. Jazyk v proměnách komunikačních médií. 2008

Starší/neaktuální věci

  • UNGR, P. Jak dělat kvalitní SEO a nepoužívat Google+: aktuální zkušenosti. 2012.
  • KUBÍČEK, M.  Velký průvodce SEO - Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 2008.
  • KUBÍČEK, LINHART. 333 tipů a triků pro SEO. 2010
  • ATAXO - webináře o SEO. 2011
  • AMBROŽ, J. Web-Copywriting: Reklamní texty v prostředí Internetu. 2009
  • Google Search & Display Summit 2012 - Novinky a trendy. 2012
  • SMIČKA, R. Optimalizace pro vyhledávače - SEO. Jak zvýšit návštěvnost webu. 2004

Objednat