Jak mi dupou králici aka výkonnost webu

01.07.2013 23:57

 

Co, jak a proč?

  • výkonnost tohoto webu - coby reflexe vlastního marketingu 
  • metodou večerní evaluace za pomoci zbytkového času a nástroji dle principu anything goes;
  • abych ilustroval účinnost vlastních metod;

Bod -1

  • tj. bod 0 - 1 měsíc
  • pronajal doménu u Wedosu (dobrá cena), přiřadil ji CMS Webnode (snadný a efektivní)
  • psal, formátoval, přepisoval web
  • ad. SEO a online marketing
    • automaticky zahrnul do psaní stránek, strukturování obsahu, umisťování klíčových slov
    • vytvořil originální možnosti přivedení návštěvnosti (pouze on-pageoff-page přivedední zatím nerealizováno)
    • záměrně vynechal off-page faktory - pouze využil urychlení indexace Googlu, Seznamu a Bingu
  • ad. copywriting
    • několikrát jsem přepsal a přestrukturoval texty, akcentoval jednoduchost, uspořádanost, údernost;
    • při tvorbě sekundárních textů-přivaděčů návštěvnosti akcentoval vlastní interpretace tisíckrát omílaných pojmů;
    • a ponechal texty jejich vždymožnému přepsání
  • výkon: ještě před spuštěním webu mě na základě návštěvy webu kontaktovali 2 lidi z kruhu čs. online marketingu

Bod 0

  • 02. 07. 2013
  • tj. bod před přivedením návštěvnosti - bod relativní neviditelnosti webu
  • ranky (PAGERANK.JKLIR.NET)
    • Google PageRank: 0/10,
    • S-rank: 0/10
  • zaindexované stránky: Google 49, Seznam 16, Bing 14
  • backlinky dle Google: 0; dle BacklinkWatch: 0; dle LinkDiagnosis: 0 backlinků a naprosto nulové výsledky všech stránek webu
  • nulové pozice v SERP Google, Seznam, Bing na veškerá klíčová slova a jejich kombinace
  • web je tedy neviditelný, krom unikátních frází, které ovšem nejsou podpořeny incentivy pro přivedení návštěvnosti

Mezistavy

  • 07. 07. 2013 pozice copywriting na google.cz dle SEO SERP APP (droids on roids)
    • 02:13 = >100.
    • 22:07 = 67.
  • 10, 07, 2013 - google.cz - dle SEO SERP APP (droids on roids)
    • copywriter brno - 26. pozice
    • copywriting brno - 13. pozice
  • 12. 07. 2013
    • web je čitelný i pro 12. - 13-leté Američany dle Readability Test Tool
    • copywriter brno - 16. Google, 25. Seznam dle Collabim
    • copywriting brno - 7. Google, 22. Seznam dle Collabim
  • 14. 07. 2013
    • slovník copywritingu 1. Google, 2. Seznam dle Collabim

Bod 1 coby 1 měsíc po spuštění

  • 12. 08. 2013 dle Collabim

Kličové slovo (odkaz Google) Ost. vyhledávače Google.cz Seznam.cz Yahoo.com Bing.com
copywriting brno (S Y B) 5., 6. 1. 5., 6. 4., 8.
copywriter brno (S Y B) 9. 16. 4., 5. 3., 9.
copywriter (S Y B) 15.      
copywriting (S Y B) 24.      
slovník copywritingu (S Y B) 1. 1. 3., 8. 5., 9.
slovník copywriting (S Y B) 1. 3. 22., 23. 11., 12.
ol mkt (S Y B) 1., 2., 3. 4. 1. 3., 4. 3., 4.
teleshoppingové básničky (S Y B) 1. 1. 1. 1.
seo brno (S Y B) 25. 47. 167. 152.
seo copywriter (S Y B) 12.      
copywriting seo (S Y B) 9.      
  • krom webu samotného solidně skóruje i sekundární síť vnějších služeb zpátky odkazujících na web

Ostatní indikátory

  • ranky (PAGERANK.JKLIR.NET)
    • S-rank: 1/10, 
    • Google PageRank: 0/10
    • Alexa Rank: 6,907,820 (ten skákal od samozřejmé neexistence přes 11 mil. k 12 mil. a před několika dny vyskočil na tuto novou hodnotu)
  • indikátory MOZu
    • MozRank (užívaný coby prediktor Google PageRanku): 3,04
    • MozTrust: 3,94
      • vyšší MozTrust než MozRank se bere jako prediktor pozitivní ocenění stránky vyhledávači, neboť to znamená, že na stránku vede dostatek odkazů z důvěryhodných stránek (MozTrust) vůči celkovému počtu odkazů (MozRank)
    • Page Authority: 20/100
    • Domain Authority 11/100
  • zaindexované stránky: Google 186, Seznam 28, Bing 34
  • backlinky dle Google: 813; MajesticSEO: 1.173, BacklinkWatch: 28, Ahrefs.com: 134, Monitorbacklinks: 99  Backlink checker to www.danielberanek.cz

Mezistav: SEO automaty

Překročení GIGA přenesených dat

  • 21, srpna přenesená data od začátku měsíce přesáhla 1 GB - při velikosti stránek kol 800 kb tj. celkem slušný provoz - báj voko 4192 návštěv a 39784 zobrazených stránek
  • Webnode naštěstí umožňuje nejen nákup placeného tarifu, ale také možnost umístění reklam na stránkách a pokračování bezplatného provozu

Mezistav - září

Jak mi dupou králici aka výkonnost webu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Webnode web ve 3 krocích - VyzkoušejteWebnode banner