Vzhůru do zákopů - aka maloobchod místo copywritingu

05.12.2014 20:46

Copy není pro ty, co žvaněj a neprodávajEstli má copywriting nějaké zákopy, tak to je reálný maloobchod. Správné panoptikum maloobchodu jsou trhy. A nejintenzivněji působí nadopované vánoční nákupní horečkou...

Jako každý rok se vydávám (resp. už jsem se vydal) zaválčit si na vánoční trhy v Brně a Ostravě. Teprve tam se člověk může vyžvanit do otupělosti. Teprve tam copywriter pochopí, co jsou to prodejní argumenty a jak se používají. Zcela jistě to je něco jiného než přednášky na akcích vzájemného se poplácávání po ramenou stejně zbabělých chlapečků }:)

Nemáte-li ještě kalendář, schází-li Vám dárek, či prostě budete mít cestu, najdete mne v halách Brna a OWY, jak přicházím o hlas prodávajíc poslední kusy toho či onoho. Budu ten, co to dělá na vlastní triko - nehledejte tedy u stánků s. r. óček, z nichž jedno má srandističtější název než to druhé.

Howgh, Howgh, Howgh

Copy není pro ty, co žvaněj a neprodávaj...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek