Marketing a jeho strategie

INBOUND, EMAIL, SOCIAL, CONTENT & CONTEXT MARKETING

Obsahové a navázané strategie

Klíčem k prodeji je pochopení zákazníka a způsob, jakým nakupuje. Na internetu dlouhodobě selhávají taktiky klasického prodeje, pouliční triky, přístupy typu vnucení se zákazníkovi. Internetový zákazník je jiný a kdo to nechápe, skončí. Tak prostá věc, jako je prodej produktu, se mění ve:

  • schopnost porozumění problémů zákazníka
  • dovednosti vytváření obsahu,
    • který dokáže s danými problémy rezonovat, 
    • pojmenovávat různé způsoby řešení,
    • umně akcentovat cestu řešení vlastním produktem
  • sekvenci činností přivedení návštěvníka - konverzi v možný kontakt - jeho vypiplání v potenciálního zákazníka - uzavření obchodu - a optimálně vypěstování si dlouhodobého vztahu s daným jedincem a jeho proměna v dlouhodobého zákazníka či dobrovolného promotéra produktu (anglicky a schématicky: attract -> convert (leads) -> nurture (prospects) -> close (customers) -> delight promoters)
  • schopnost identifikace cílů, prostředků a kanálů
  • měření a optimalizaci

Získejte komplexní a strategický přístup

Jistě - můžete si prostě koupit text, objednat optimalizaci webu. Ovšem házíte šutrem do tmy. A pokud cíl není dost blízko a Vy nemáte aspoň trochu šajn, kde leží, minete.

Proto je třeba s obsahem pracovat strategicky. Znát zákazníka. Umět ho natipovat i natypovat. Umět mu v pravou chvíli podstrčit ten pravý obsah. A získat ho. 

V tomto boji není místo, které by mohlo zůstat opomenuto. A každý nedostatek koncepce se rovná ztrátě zákazníka ve prospěch konkurence.

 

Zvolte tu správnou strategii ještě dnes!