SEO nejen pro Brno, ale pro celou ČR

SEO konzultace; analýzy stavu a příležitostí; optimalizace pro vyhledávače; zvyšování návštěvnosti; audit projektů

SEO ani v Brně, Ostravě či Praze - nemusí vyjít draze ;)

Přivedení návštěvnosti? Optimalizace pro vyhledávače!

Máte vizi a chcete k ní přitáhnout co nejvíc lidí? Pak právě pro Vás je SEO a činnosti přibuzné. Díky nim identifikujeme příležitosti ve vyhledávání a v dalších zdrojích návštěvnosti. Příležitosti proměníme v návštěvnost. A návštěvnost pomocí copywritingu a know-how marketingu v konverzi.

SEO Brno, Praha či Ostrava - čili SEO lokální

Lokální SEO neskrývá potenciál jen pro místně orientované byznysy. Naopak - vždy je vhodné se ptát, nakolik zapojit i lokální aspekt do získávání zákazníků. Ať už tedy chcete vyladit web z hlediska výsledků vyhledávání pro kteroukoliv pro Brno, Prahu či jakoukoliv jinou lokalitu ČR - nebo si myslíte, že se Vás regionální cílení netýká - analyzuji pro Vás i tuto stránku věci.

Postup optimalizace

Provedeme celé - či cokoliv z výčtu:

  • byznys-obsahová analýza webu a identifikace příležitostí ke zlepšení - tj. účelnější variace na téma běžné analýzy klíčových slov;
  • optimalizace webu samotného - tzv. on-page SEO;
  • off-page SEO - aka identifikace příležitostí na vnějším internetu;
  • prvky dlouhodobé strategie přivádění návštěvnosti - od strategického plánu přes návodné šablony a checklisty vytváření dalšího obsahu až po přímou realizaci dlouhodobé strategie.

Proč se do SEO pustit se mnou?

 

1) Přesahy a přidaná hodnota

 
Co udělám, je obohaceno zkušenostmi a know-how:

Se mnou se nejen dostanete na špici – ale nebudete se ztrapňovat floskulemi, anglicismy znásilňujícími českou stylistiku, mykáním, žvátláním o ničem a marněním prodejních příležitostí.

2) Reference

 

Reference mé práce nejsou přehlídkou obrázků, ale výčtem činností pro obchodní partnery.

3) Kreativita

 

Kreativita pro mne neznamená skládání básní, ale schopnost improvizace a nasazení omezených možností k dosažení neomezených výsledků.

Analýza klíčových slov či byznys-obsahová analýza? 

Analýzy klíčových slov jsou celkem drahý, že jó? No mi navíc přijdou i dost bezobsažný. Je to tím, že je v nich velmi mnoho podkladových dat a naproti tomu velmi málo operabilních dat – těch, která se dají použít pro skutečnou práci s webem. 

A co je skutečnou slabinou SEO analýz klíčových slov, je jejich retrospektivnost. Zaměřují se na stav věcí, jaký je. Fakticky Vám jenom řekne: 

  • v tom lepším případě, na která klíčová slova přichází návštěvníci na weby Vašeho oboru; 
  • v případě horším, na co lidi chodí na Váš web.

Byznys-obsahová analýza a identifikace příležitostí

Byznys-obsahová analýza a identifikace příležitostí je alternativou klasické SEO analýzy klíčových slov. Není zaměřena úzce na SEO, ale komplexně všechno možné. 

Krom SEO se namátkou může u konkrétních projektů zaměřit na: 

  • konverzní zacílení 
  • informační strukturu 
  • možnosti nových témat a nových klíčových slov 
  • identifikaci dalších prodejních kanálů 
  • zvýšení důvěryhodnosti firmy/webu 

Pokud chcete znát výčet všech spojení, v jakých se objevuje slovo pneumatika, a kolikrát které spojení jaké množství uživatelů hledalo v březnu roku jednadvě – volte analýzu klíčových slov. Jestli chcete nakopnout svůj byznys a postavit na konkrétním a zacíleném obsahu – volte byznys-obsahovou analýzu a identifikaci příležitostí.

Vymáčkněte ze SEO co nejvíc!

 


Copywriter Daniel Beránek
SEO specialista
Křenová 79, 602 00  Brno
724 501 041

Copywriter Daniel Beránek na Firmy.cz Copywriter Daniel Beránek na Facebooku Copywriter Daniel Beránek na Google+ Copywriter Daniel Beránek na Yelp.com Copywriter Daniel Beránek na ZlateStranky.cz Copywriter Daniel Beránek ne Najisto.Centrum.cz Copywriter Daniel Beránek NaVolnéNoze.cz